zondag 26 september 2010

Dag 11 – 26/09 – Zwemmen, relaxen en niets doen

Pluto (9) Mickey Mouse (31) Minnie Mouse (11)  Goofy (16) Donald Duck (13)

Omdat we vannacht pas om twee uur naar bed gingen, hadden we natuurlijk geen wekker gezet. Ik was om half tien wakker, en ging er gelijk uit. Albert en Greet sliepen toen nog en kwamen om even over tienen pas uit bed.

We hadden voor vandaag niets gepland en zouden lekker bij de villa blijven om een beetje te computeren, tv te kijken, te zonnen en te zwemmen. Dit zou een echte relax dag worden.

                Diversen (7) Vakantie (17)

Natuurlijk kon de dag niet begonnen worden zonder ontbijt, dus werd er brood geroosterd, de wafels werden geroosterd en er werd een eitje gebakken. Dit alles lieten we ons lekker smaken. Na het eten werd de badkleding aan gedaan en gingen we lekker naar buiten. Ik dook gelijk het zwembad in en ook Albert had wel zin in een nat pak. Greet ging eerst lekker op een bed liggen zonnen.

        SUNP0036SUNP0074

Albert haalde ook nog even wat uit het zwembad met het schepnet, maar er zat ook iets in het zwembad wat hij er niet uit kreeg.

               SUNP0081 SUNP0077

SUNP0067

    

 

Tussen Albert z’n voeten ligt een soort rupsje.

 

 

Na drie uur kwam ik het water weer eens uit en hebben we nog even zitten praten in de zon. Om een uur of vijf was iedereen gedoucht en bleven we even binnen om te computeren en tv te kijken. Albert zei ineens dat hij wel wilde dat hij wat bruiner werd. Hij is inmiddels het bruinst van ons allemaal. Greet volgt op een tweede plaats, en ik ben vandaag lekker rood geworden van al dat zwemmen en hangen in het zwembad.

        SUNP0063 SUNP0060

SUNP0061

Als het tegen zevenen loopt, stappen we in de auto om ergens iets te gaan eten. Dit wordt een McDonalds. Dan kan ik ook gelijk nog even wat emails verzenden. We zitten lekker aan de Big Macs en Kipnuggets en een shake. Als ik klaar ben doe ik de laptop aan en verzend de berichten.

Op de terugweg stoppen we nog even bij een gift shop, maar vinden hier niets voor ons. We stappen weer in en komen om half tien weer bij de villa. Hier doen we allemaal onze nachtkleding aan en gaan nog wat computeren en tv kijken.

Als dit geen echte relax dag was, dan weet ik het niet meer.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk.... helemaal niks doen dan zwemmen en wat eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is de defintie van een relaxte dag :) maar zo moet het ook !!

    BeantwoordenVerwijderen