woensdag 29 september 2010

Dag 14 – 29/09 – Laatste volle dag in Florida

Het is heel jammer, maar de vakantie zit er bijna op. Vandaag gaan we de laatste restjes uit de koelkast op maken, en er moet nog een koffer worden gekocht. Wat we verder gaan doen? Dat weten we nog niet. De dag zal het leren.

Diversen (8)

In ieder geval beginnen we met een overheerlijk ontbijtje zoals de afgelopen dagen. Om negen uur staan we op, dus lekker uitgeslapen vandaag. Albert besteld nog even wat via internet (aanbieding t/m morgen, dus moet beslist nu), en dan gaan we wat eten. Eitje, wafels en broodjes. Na het eten worden de berichten op de laptops gecheckt en om een uur of half elf vertrekken Albert en ik naar de Flea market voor nog een extra koffer. We dachten dat het net aan zou gaan, maar het gaat dus niet passen. Al snel hebben we een koffer en rijden we weer terug naar de villa.

S1053758 S1053767

Als we de meeste spullen in de villa hebben opgeruimd en het meeste zit in de koffers, gaan we lekker naar buiten om te zwemmen en te zonnen. Hier worden natuurlijk ook weer leuke plaatjes van gemaakt. We betreden het zwembad voor het laatst vandaag.

SUNP0095 SUNP0112

Het water lijkt wel kouder dan van de week. Misschien komt dat wel door die zware regenbui van gisteren. Het zwembad is in ieder geval wel een stuk voller met water. Ook moet de rand nog even een beetje schoongeveegd worden. Het lijkt wel of er mensen in ons zwembad hebben gezwommen toen wij er niet waren. Overal ligt van dat blauwe, witte en roze gelei. Maar goed, wij gaan morgen toch weer weg.

SUNP0138 SUNP0140

Om een uur of vier verlaten we het zwembad weer en gaan naar binnen om te douchen en ons klaar te maken voor het avondmaal. Jullie kunnen waarschijnlijk wel raden waar we dit gaan nuttigen. Het wordt onze laatste avondmaal in Orlando. We nemen allemaal weer iets anders en smikkelen er lekker van.

S1053774 S1053777

Na het diner stappen we weer in de auto en rijden naar Disney’s Downtown.. Ook hier zijn we voor het laatst. Dat kan natuurlijk al gauw als het de laatste avond is. Hier kopen we in de Disney Store nog een cadeau voor onze oppasser van Rocco en lopen langs de rest van de winkels. Hier wordt bijna niets meer gekocht. (behalve dan een Pluto knuffel als kerst cadeau)

S1053783 S1053816

S1053821

Nadat we alle winkels een beetje door hadden gelopen en bekeken, liepen we nog even naar Ghirardelli voor een lekker shake of ijs. Albert had al snel een tafeltje buiten en wij gingen bestellen. We kregen nr 39 mee en moesten alleen nog even wachten tot het ze het langs zouden brengen. Dit duurde even, want het was best druk. Maar uiteindelijk kregen we het dan toch en hebben we er lekker van zitten smikkelen op de laatste avond van onze vakantie.

S1053789                       S1053826 S1053827

Als alles op is, stappen we weer op en halen nog even een gratis chocolaatje op de hoek. Dan lopen we naar de auto en rijden we terug naar de villa. Daar werk ik de blog bij en kijkt Albert ook nog even naar van alles op de laptop. Greet kruipt ondertussen vast onder de wol, want morgen staan we vroeg weer op.

@ Dees. Wij hebben inderdaad hele mooie plaatjes geschoten tijdens onze trip naar St. Petersburg. Daar hoor je ons ook niet over. Maar wij zijn niet echt strandmensen en vinden het af en toe wel leuk. De temperatuur was voor ons iets te heet om op het strand te gaan liggen, en het was niet gezellig druk, maar gewoon beangstigend stil. Ondanks dat hebben we een leuke en mooie trip gehad.

@ Rick. Wij hebben vandaag zeker niet aan naar huis gaan gedacht, behalve dan dat er nog een koffer gekocht moest worden, maar verder hebben we ons goed vermaakt vandaag, dacht ik zo.

1. veilige terugreis!
    Bedankt dat we mee mochten genieten via het blog.
    x
    Dees

2. Nou het is jullie gelukt alles uit Florida te halen... helemaal top. Het klopt wel wat je schrijft veel stranden zijn veel stiller als wij gewend zijn. Ik .. vind dat juist weer heerlijk, maar ik hou wel van een strand dag hoor!!

Bedankt voor het leuke blog, en een goede reis terug! Ik denk dat je nog een finale stuk plaatst ?

3. een zeer veilige en comfortabele reis gewenst !!

4. Bedankt voor het meelezen op jullie leuke blog. Goede terug reis en tot de volgende keer.